Programma „Latvijas skolas soma” ir lielākā valsts simtgades dāvana vairāk nekā 200 000 Latvijas bērniem un jauniešiem. Tās mērķis ir, sākot ar 2018. gada septembri, nodrošināt katram mūsu valsts skolēnam iespēju vismaz vienu reizi mācību semestra laikā apmeklēt norises, kas saistītas ar mācību un audzināšanas darba saturu un dod iespēju klātienē iepazīt Latviju mākslas un kultūras norisēs (skatuves mākslā, mūzikā, vizuālajā mākslā, literatūrā, dejā, arhitektūrā, dizainā un kino), tai skaitā izzināt Latvijas valstiskuma attīstības un saglabāšanas liecības, Latvijas kultūrainavu, kultūras vērtības un laikmetīgās izpausmes, vēsturisko mantojumu un radošās industrijas.
„Latvijas skolas soma” veidota kā kompleksa, starpdisciplināra programma, kas apvieno resursus, lai stiprinātu jaunās paaudzes nacionālo identitāti, pilsoniskuma, valstiskās piederības apziņu, attīstītu kultūras izpratnes un izpausmes kompetenci, paaugstinātu izglītības kvalitāti, kā arī mazinātu sociālo nevienlīdzību.
4.oktobrī kinoteātra "Spendid Palace" Lielajā zālē notika konference kultūrizglītības programmas "Latvijas skolas soma" pirmie 5 gadi. Konferences atklāšanā bija rakstisks apsveikums no Latvijas Valsts prezidenta Edgara Rinkēviča. Konferencē piedalījās LR kultūras ministre Agnese Logina un LNKC direktore Signe Pujāte, programmas vadītāja Aija Tūna.
Konferences gaitā tika veikts apskats uz paveikto, ko ielikt programmā nākotnē, lai tā patīk, un kā pamanīt kultūras klātbūtni mūsu dzīvē. Konferences izskaņā bija muzikāls sveiciens no orķestra "Rīga".
Tehnikumu konferencē pārstāvēja direktora vietniece audzināšanas darbā un kultūrizglītības jomā Ludmila Ļevančuka.
Paldies programmas komandai A.Tūnai, L.K.Paeglītei, I.Bikai, S.Ozolai un A.Kabakovam par radošo un izglītojošo darbu.
Konferences "Latvijas Skolas soma" programma
08.04.2024
20.martā KR20-1/2 grupa kopā ar skolotāju Lolitu Trēziņu apmeklēja "Laimas šokolādes muzeju. Izglītojamie iepazinās ar šokolādes ražošanas uzņēmuma “Laima” vēsturi, sortimentu un cenu politiku, kā arī muzeja piedāvājumu klāstu.
Interesanti un noderīgi bija iepazīties ar uzņēmuma un produkcijas reklāmas plakātiem, laikā kad nebija televīzija un internets. Jaukas un interesantas ir populārāko produktu reklamējošās lelles, kuru krāsas atbilst produktam, labi var atpazīt kuru konfekti katra lelle pārstāv. Noderīgi bija iepazīt produkcijas iepakojuma dizaina un krāsu nemainību, kopš ražošanas uzsākšanas, tādejādi nodrošinot tās atpazīstamību.
Jauka uzņēmuma un produkcijas reklāmas aktivitāte ir “Šokolādes svētki” jūlijā.
Paldies programmai "Latvijas skolas somai"!