02.02.2022
Lai gan mūsdienās arvien vairāk darbavietu tiek modernizētas vai pat pilnībā uzticētas datoriem, tostarp mākslīgajam intelektam, klientu atbalsta jomā joprojām svarīgs ir cilvēciskais faktors un iesaiste. Lai palīdzētu jauniešiem - darba meklētājiem -, kas savu karjeras ceļu vēlas sākt vai turpināt tieši klientu atbalsta jomā, kā arī atbalstītu uzņēmumus, kuriem nepieciešami papildspēki, 16. februārī jau desmito reizi norisināsies “Ašās darba intervijas”. Līdz 4. februārim dalībai aicināti pieteikties darba meklētāji vecumā no 18 līdz 35 gadiem. Pasākumu online vidē organizē sociālais uzņēmums un jauniešu iespēju platforma “Visas Iespējas”, dalība tajā – bezmaksas.
Darbs ar cilvēkiem nozīmē aktīvu iesaisti situāciju risināšanā un atbilžu sniegšanā, kas ir nepieciešams ikvienā uzņēmumā un sektorā. Prasme iedziļināties dažādos faktoros, rast kopēju valodu ar jebkuru un ar interesi pieiet jaunajam ir tikai dažas no iemaņām, kurām jāpiemīt lieliskam klientu atbalsta speciālistam. Ikvienā laikā saziņa ir bijusi un būs vērtīga, tomēr tieši šī joma pēdējos gados piedzīvojusi strukturālus izaicinājumus, liekot gan kompānijām, gan karjeras uzsācējiem pārvērtēt savas iespējas un vajadzības, kā arī paverot iespēju strādāt attālinātā vai hibrīdformātā.
“Šīs būs jau desmitās “Ašās darba intervijas”, un man liels prieks, ka šoreiz kārta pienākusi tieši klientu atbalsta jomai. Pateicoties aktīvai pārorientācijai uz daļēji vai pilnībā attālinātu ikdienu daudzos uzņēmumos, plašākas iespējas pavērušās darba meklētājiem no reģioniem vai pat ārvalstīm. Arī darba intervijas organizētas tā, lai iespēja piedalīties un pretendēt uz kāroto pozīciju ir ikvienam neatkarīgi no atrašanās vietas. Darbs klientu atbalsta jomā var būt gan lielisks pirmais solis karjeras ceļā, gan patīkams tā turpinājums, ja saprasts, ka tieši darbs ar cilvēkiem sagādā vislielāko gandarījumu!” stāsta “Visas Iespējas” izveidotājs Gustavs Mārtiņš Upmanis.
Pasākuma koncepts ir veidots tā, lai būtu vienkārši izprotams un lietojams ikvienam interviju dalībniekam. Pieslēdzoties platformai, darba meklētājam būs iespēja īsu interviju veidā satikt dažādu uzņēmumu pārstāvjus, kas atlasīti, balstoties uz “Visas Iespējas” komandasizveidoto algoritma sistēmu. Algoritmā ņemtas vērā gan darba meklētāju, gan darba devēju vēlmes. Katra intervija ilgs piecas minūtes, tādēļ darba meklētājiem ir svarīgi par sevi radīt labu pirmo iespaidu, lai iegūtu uzaicinājumu uz tālāku interviju.
Intervijas norisināsies digitālā vidē – platformā “Gathertown” -, un ieinteresētajiem darba meklētājiem tiks dota iespēja individuāli tikties ar pārstāvjiem no šādām aģentūrām un uzņēmumiem: Tet, Air Baltic, Maxima, Luminor, BPO, OC vision, Cabot, Evolution, Allnex un vēl citiem.
Vairāk informācijas par pasākumu un pieteikšanās: https://ej.uz/vairak-info
Vairāk par “Visas Iespējas”: https://visasiespejas.lv/
Papildus informācijai: Visas Iespējas projektu vadītāja Anna Kanepone; Tel. nr.: +371 26366009; E-pasts: anna@visasiespejas.lv